18 kwietnia 2024
słodki biznes

Promowanie na słodko

Przedsiębiorstwa są nakierowane na osiąganie zysków. Sprzedaż produktów lub usług jest uzależniona przede wszystkim od popularności firmy. Unikatowe logo firmy jest ważnym elementem kampanii reklamowych. Umieszczane jest wszędzie, gdzie jest to tylko możliwe. Z każdej strony otaczają nas symbole marek, które podświadomie rozpoznajemy. Specjaliści od reklamy mają swoje triki i wiedzą, że najlepsze reklamy są to takie, które powodują podświadome rejestrowanie produktu lub firmy.

Ale jak to zrobić w najprostszy sposób? Każdy uwielbia słodkości, więc cukierki z logo są ciekawym pomysłem na nienachalne promowanie przedsiębiorstwa. Imprezy tematyczne, bankiety, upominki dla kontrahentów, dni otwarte. Pomysłów na rozprowadzenie słodyczy jest co niemiara. Wystarczy kreatywny właściciel lub manager. Prawdopodobnie jedynym wysiłkiem, który będzie temu towarzyszył jest ustalenie, jaki to ma być rodzaj cukierków. Tyle wariantów słodyczy, co ludzi. Trzeba się również zastanowić nad wykorzystaniem słodyczy regionalnych bardziej popularnych na danym obszarze lub popularnych wśród turystów i tym samym kojarzonych z danym miejscem – to je należałoby wybrać. Niepopularne mogą być też cukierki z alkoholem, ze względu na dzieci i osoby kierujące samochodami.

Koszty tego rodzaju reklamy są stosunkowo niewielkie. Nie potrzeba też wiele zachodu, aby na przykład umieścić na biurku w sekretariacie lub przy kasach koszyk, a w nim cukierki z logo firmy. Taki drobny gest w stosunku do kontrahentów i klientów nie tylko promuje firmę, ale też spowoduje uśmiech na ich twarzach, poprawi humor i zachęci do współpracy z przedsiębiorstwem.

Zobacz też: Sklep-krówki.com